دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی نام منو تو

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

سلام خوش اومدی به وبلاگ من امیدوارم لحظاتی خوش داشته باشید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
حامد -ع
16:26
جمعه 28 اسفند 1394

متن آهنگ جدید سامان جلیلی نام منو تو :

منو تو تو و من حرفه تو رو دوست دارم رویه نقطه ضعف تو باشه دست نمیذارم
هی میگم بمونو نرو طاقتم داره تاق میشه ولی باز نمیگی دوستت دارم
به همین یه حرفه من تو چه وسواسی داری
نمیاد بهت ولی دله حساسی داری
آخه من چجوری دلتو راضی کنم
نگو نه نمیشه نمیخوام ولت کنم
تو که تو قلبه منی عشقه منی دل نکن از من
دوستت دارم عزیزم بمونو دل نکن از من
تو که تو قلبه منی عشقه منی دل نکن از من
چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی نام منو تو

♫♫♫♫♫♫

من که دیوونم منو میشناسی
منو کشتی تو خیلی حساسی
تو که هر کاری کنی میمونم
منو از عشقت تو نترسونم , تو نترسونم
تو که تو قلبه منی عشقه منی دل نکن از من
دوستت دارم عزیزم بمونو دل نکن از من
تو که تو قلبه منی عشقه منی دل نکن از من
چی کم دارم عزیزم که به من هی میگی اصلا

دانلود با کیفیت 320 - 6.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 6.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی نام منو تو

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی نام منو تو


تعداد بازدید از این مطلب: 382
موضوعات مرتبط: آهنگ ها , ,
بازدید : 382

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Hossein در تاریخ : 1394/12/28/biya2music20 - - گفته است :


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









کدام رنگ را دوست دارید؟؟؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود